try { var yaCounter1123478 = new Ya.Metrika(1123478); } catch(e){}
Подписка на рассылку

НЕДВИЖИМОСТЬ - независимый украинский портал




Брендінг у будівельній галузі

Сильний бренд – це обов’язковий резонанс зі
сторони споживачів на новий проект.
Відомий бренд – це підтримка держави та банків.
  
    Термін «бренд» усе частіше звучить у сфері будівництва. Незважаючи на те що до придбання житла люди ставляться дуже серйозно, зважуючи всі  «за» і «проти», але мало хто замислюється про те, що їх ретельно обмірковане й самостійно ухвалене рішення – це результат тривалої й високопрофесійної роботи маркетологів будівельних компаній.
     В умовах перенасиченості ринку на різних цінових сегментах, велике значення набувають емоційні фактори, що допомагають споживачеві зробити вибір на користь тієї або іншої компанії. Сьогодні девелопери прагнуть активно використовувати бренд для створення корпоративного імені й збільшення капіталізації компанії.
     Створення й активне просування власних брендів увійшло в моду в українських девелоперів ще на початку 2000 року й було характерно в основному для магазинів будівельних матеріалів і компаній по продажу нерухомості люкс-класу. Особливої фантазії при формуванні торговельних марок житлових комплексів будівельні компанії тоді не проявляли: більшість «імен» житлових комплексів говорили лише про місце розташування об'єкта. Тепер для створення успішного бренду потрібна легенда, яка повинна не тільки вказувати на зовнішні характеристики, але й мати певний внутрішній зміст, що відіграє на психології потенційних покупців. повинні ставити довгострокові цілі й продовжувати розбудовувати успішний бренд, який надалі буде асоціюватися із самою материнською компанією, працюючи на її репутацію в довгостроковій перспективі.
     Цікавий приклад: українська будівельна компанія «Київ Житло-Інвест», створюючи бренд «Ботанік Тауер», компанія чітко сформулювала своє бачення елітного житла. «Все для життя» – так позиціонує дану будівлю компанія. Одночасно з натяками на гарне життя потенційним покупцям пропонується комплекс, який поєднує комфортній житловій дім і розкішній офісний центр. «Ботанік Тауер» став успішним брендом, що висвітлює покупцям свої пріоритети, і що ніяк не зв’язаний з брендом компанії девелопера.
Якою дорогою підуть інші вітчизняні будівельні холдинги і який шлях виявиться більш ефективним, зараз однозначно сказати складно: чи будуть в першу чергу вкладати гроші у власне ім'я або розбудовувати бренди об'єктів або поєднувати обидва підходи.
     Єдине сьогодні чітко відслідковується тенденція до брендингу об’єктів еліт-класу, тоді в кожного на вустах такі бренди, як «Граф Толстой», «Миракс Плаза», «Голосієво», «Дипломат Холл», «Віденьский комплекс» та інші.
На думку експертів ТОВ «Антей Ріелті» головною причиною інтересу девелоперів до бренду  є  надання об’єктам рис індивідуальності, коли з’являється  власна назва, вже не потрібна адреса та додаткова інформація про об єкт.  Яскравий бренд запам’ятається потенційному покупцеві (інвестору, банку), і знайти інформацію про компанію не стане для нього проблемою. Сильні бренди привертають увагу громадскості, а тому й засобів масової інформації.
     Якщо на ринку нерухомості певна компанія правильно позиціонує будівлю в уяві споживача, вгадає чого його очікування та бажання – це принесе 100% успіх даному проекту. Спеціалістами компанії ТОВ АН «Антей Ріелті» проаналізовано аудиторії впливу, на які буде працювати бренд.

Опис цільових аудиторій, на які буде працювати бренд
Замовники, інвестори, потенційні партнериКінцевий споживач
12
   Дана група характеризується тим, що до неї входять малі, середні та великі компанії, що напряму або опосередковано можуть допомогти компанії розвиватися.
   Вони є досвідченими суб’єктами будівельного ринку, стабільними та надійними компаніями, що слідкують за якістю наданих послуг (вироблених товарів), і відповідно вимагають того самого від компанії будівельної галузі.
Дані компанії можуть бути як вітчизняними, так й іноземними контрагентами.
   Вони приділяють велику увагу репутації компаній, з якими співпрацюють, і відповідно на методи ведення бізнесу.
   Вони віддають перевагу в налагодженні бізнес стосунків з компаніями, що намагаються розвиватися, постійно впроваджують більш ефективні системи управління, відповідають критеріям європейської якості, й користуються доробками сучасності в усіх сферах діяльності.
   Вони цінують у компаніях можливість конструктивно вести діалог, і відповідно надавати прозору звітну документацію по господарській діяльності компанії.
   Основні потенційні споживачі – мешканці  великих та середніх міст. Вони мобільні і прагнуть жити краще. Вони схильні шукати те, що відповідає їх вимогам та запитам. Їх хвилює новий мобільний телефон, нове авто і нова квартира.
   Проте, в той же час вони шукають стабільність і безпеку, особливо сьогодні в кризові часи. Саме з цієї причини вони віддають перевагу будівельним компаніям з надійним фінансовим фундаментом, показовою історією (уникають компаній одноденок) і беззаперечною якістю послуг.
   Потенційні споживачі переважно знаходяться у віці, коли вони створюють або розширюють родину, й тому саме вони потребують нові просторі квартири. Вони переживають за свою родину, а тому віддають перевагу лише будівлям з найвищою якістю, і відповідними будівельними матеріалами. Тобто потенційні споживачі знаходяться у віковій групі від 30 до 45 років.
   Дана група характеризується стабільною (відносно стабільною у кризу) роботою з середнім та вище середнього рівнем доходу. Вона може дозволити собі придбати квартиру, взявши кредит або шляхом перепродажу квартир з покращенням життєвого рівня (типово для українського ринку). Вони більш схильні до покупки квартир нового європейського зразка, які мають оптимально просторо побудовані площі.

     Сьогодні можна багато розмовляти про необхідність створення та впровадження бренду для підприємств будівельної галузі, однак головною причиною є підвищення конкурентоспроможності компанії, а брендінг це лише один з механізмів досягнення цілі.
     Отже головними перевагами при наявності бренду є:

     Сьогодні будівельний ринок настільки насичений усілякими невідомими фірмами, що дуже часто потенційний споживач, або інвестор не має ні найменшої уяви до кого звернутися. Саме тому, будучи сильним учасником будівельної галузі, компанія повинна і далі розвиватися, і підвищувати свою конкурентоспроможність, зокрема, шляхом створення бренду підприємства, а згодом і бренду будівельного проекту.

Количество показов: 4292
Автор:  Директор "Антей Риэлти" к.э.н. Романова Валерия

Возврат к списку